مشاور املاک خاوران....... جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شهرک خاوران و آذران تبریز با تماس بگیرید . 09143241090 و 09148147506 پس از سالها انتظار ، خاوران صاحب برق شد
مشاور املاک خاوران
خرید و فروش باغ و ویلا خاوران .... آذران .... امتیازات فاز 2

پس از سالها انتظار ، خاوران صاحب برق شد

 
حمید شاهوردی شهردار منطقه 9 در خصوص برق خاوران گفت : به همت شهرداری منطقه 9 ،اداره برق استان و نیز کمک ها و حمایت های همه جانبه شهردار محترم کلانشهر تبریز جناب آقای دکترصادق نجفی و اعضای محترم شورای شهر تبریز، برق را به خاوران آوردیم. و این نوید را به همشهریان عزیز می دهیم اشخاصی که درخواست پروانه ساخت در شهرک خاوران را دارند و یا ساختمان خود را به اتمام رسانیده اند  و متقاظی برق موقت و یا دائم برای ملک خود هستند می تواند به اداره برق ائل گلی واقع در(ولیعصر جنوبی خیابان آذری) مراجعه و تقاضای انشعاب نموده و رونوشت درخواست خود را به واحد شهرسازی شهرداری منطقه9 ارائه نمایند. شهردار منطقه 9 در پایان سخنان خود گفت: از این اتفاق که در شهرک خاوران افتاده بسیار خوشحالیم و در سالی که سال هم دلی و هم زبانی، دولت و ملت هستیم بنا به فرموده دکتر نجفی شهردار محترم شهرداری تبریزعاقلانه فکر و عاشقانه خدمت خواهیم کردتا با آبادانی شهرک خاوران رسالت خود را در خدمت به خلق به انجام رسانیم. 
منبع : وبسایت شهرداری منطقه 9 تبریز



تاریخ: سه شنبه 9 تير 1394برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی




تاریخ: سه شنبه 9 تير 1394برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

شهرداری منطقه 9 تعریض فاز دو خیابان شهیدان غوّاص را به بهره برداری می رساند.



حمید شاهوردی شهردار منطقه 9 درباره این جاده گفت : جاده باسمنج که اخیراً با تدبیر شهردار محترم کلانشهر تبریز جناب آقای دکتر نجفی مزین به نام مبارک شهیدان غوّاص گشته بعد از یک سال کار عمرانی برای تعریض آماده بهره برداری می باشد.



این جاده که در گذشته یک جاده روستایی درجه 3 محسوب می شده با وجود شهرک خاوران در این قسمت از شهر و نیز وجود مکانهای تفریحی همچون هربی و بیرق دیگر جوابگوی تردد خودروها نبود و همه روزه شاهد ترافیک انبوه در این جاده بودیم و چه بسا در اکثر موارد منجر به تصادفات شدید می شده که با کمک جناب آقای دکتر نجفی شهردار محترم کلانشهر تبریز و حمایت های اعضای محترم شورای اسلامی به همت شهرداری منطقه 9 به طول 4 کیلومتر به عرض 35 متر و با هزینه ای بالغ بر 160 میلیارد ریال تعریض شد.


گفتنی است این جاده با خاکبرداری 150 هزار متر مکعب و خاکریزی 100 هزار متر مکعب و آسفالت ریزی 25 هزار تن با جا به جایی قنات  به طول 500 متر و احداث روفوژ به میزان 7000 متر مربع تبدیل به یکی از شاهراه های ارتباطی تبریز با شهرک خاوران و دیگر نقاط این قسمت شهر گشته است.








تاریخ: سه شنبه 9 تير 1394برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی
شهرک خاوارن در شمال شرق تبریز با وضعیت آب و هوایی معتدل و ییلاقی با طراحی بسیار زیبا و با رعایت استاندارد های لازم ، مدرن ترین شهرک ایران می باشد.
این شهرک موقعیتی مناسب برای سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی بوده و از هم اکنون خرید و فروش فاز 2 آن نیز از رونق خوبی برخوردار می باشد
 
 
موقعیت شهرک خاوران عبارت است از:

 

شمالا " منتهی به اراضی دانشگاه هم مرز با حوزه استحفاظی شهرداری منطقه 5
شرقا " جاده زرنق تا انتهای حوزه استحفاظی شهرداری منطقه 9
جنوبا " انتهای حوزه استحفاظی روستا های شاد آباد مشایخ و چاوان شاباد زرنق
غربا " قسمتی از کنار گذر اتوبان شهید کسایی و مسیل ها و روستاهای شاد آباد و مشایخ
. محدوده خدماتی شهرداری منطقه 9 تبریز به مساحت 880 هکتار و کل حریم حوزه استحفاظی به مساحت 5642 هکتار میباشد

 Map of khavaran tabriz




تاریخ: پنج شنبه 28 خرداد 1394برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی


به همت شهرداری منطقه 9 و با مساعدت شهردار کلانشهر تبریز ، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و اداره برق عملیات اجرایی کابل گذاری شهرک جدیدالاحداث خاوران آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9 تبریز مهندس حمید شاهوردی شهردار منطقه  با اعلام این خبر گفت: به همت شهرداری منطقه 9 و با مساعدت شهردار محترم کلانشهر تبریز جناب آقای دکتر نجفی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز و اداره برق آبان ماه سال 93 آغاز شده و در تاریخ شهرک خاوران ماندگار خواهد شد چرا که برای اولین بار برق خاوران کابل گذاری گردید .

عملیات زیربنایی این شبکه به صورت 20 کیلووات زمینی و به طول 60 کیلومتر اجرائی خواهد شد و  در ادامه علملیات، 20 دستگاه پُست کُوم پَکت احداث می گردد .

همچنین مهندس شاهوردی در خصوص زمان اجرائی این عملیات عظیم چنین گفت: عملیات زیرساخت تا پایان نیمۀ اول سال 94 به اتمام می رسد و مابقی عملیات شامل روشنایی و شبکه فشار ضعیف هوایی بعد از موارد ذکر شده عملیاتی می گردد .


مهندس شاهوردی ضمن تقدیر وتشکر از صبر و شکیبائی مالکان و سازندگان شهرک خاوران گفت: اولویت برق رسانی با مکانهای ساخت و ساز شده در شهرک خاوران می باشد و بعد از آن ما بقی مالکان می توانند درخواست انشعاب نمایند .

که امید است هرچه سریعتر شاهد روشن شدن چراغهای شهرک خاوران باشیم. و این عیدی بزرگ شهردار محترم تبریز جناب آقای دکتر نجفی به خاورانی های عزیز خواهد بود. 




تاریخ: جمعه 1 اسفند 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

دکتر صادق نجفی در حاشیه بازدید از پروژه‌های مجتمع فرهنگی ورزشی، تعریض جاده باسمنج و ساختمان اداری شهرداری منطقه ۹ با اشاره به روند رو به توسعه شهرک خاوران گفت: پیگیری ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها از قبیل شبکه‌های مختلف آب، برق و گاز با هماهنگی دستگاه های مختلف اجرایی، نقش مهمی در شتاب‌بخشی به روند توسعه این شهرک خواهد داشت .وی همچنین با اشاره به تراکم‌ پروژه‌های عمرانی در این شهرک تاکید کرد: مدیریت هزینه،  شتاب بخشی و کیفی‌سازی پروژه‌های مصوب نیازمند نظارت‌های مستمر است یعقوب انصاری شهردار متطقه ۹ تبریز نیز در این بازدید با ارایه گزارشی از اقدامات این منطقه، از کابل‌گذاری شبکه برق در شهرک خاوران خبر داد و گفت:  زیرسازی مسیر برگشت جاده باسمنج از سایر مراحلی است که هم اکنون در حال انجام است  وی ادامه داد: در صورتی که آب و هوا امکان پیش روی را متوقف نکند تمامی پروژه ها در زمان مقرر به پایان خواهد رسید .

کابل‌گذاری شبکه برق شهرک خاوران

کابل‌گذاری شبکه برق شهرک خاوران




تاریخ: دو شنبه 15 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

 

 

شهرک خاوران یک شهرک مسکونی در حال ساخت واقع در شهر تبریز و در حوزهٔ استحفاظی شهرداری منطقهٔ ۹ این شهر است. این شهرک قرار است به عنوان مدرن ترین شهرک مسکونی ایران شناخته شود

بعد از گذشت حدود بیست سال از تملک اراضی شهرک خاوران ساخت و ساز در این شهرک در تاریخ ۱۵ آذر ماه سال ۱۳۸۹ به صورت رسمی آغاز شد. انبوه سازان اتاق بازرگانی استان آنتالیای ترکیه نیز برای سرمایه گذاری در این شهرک اعلام آمادگی کردند

جمعیت پیش‌بینی شده برای اسکان در شهرک خاوران ۱۶۰ هزار نفر و مساحت آن ۸۱۰ هکتار اعلام شده‌است. الگوی ساخت شهرک خاوران متفاوت ازبافت کلی شهر تبریز بوده و واحد‌های مسکونی در متراژهای بالای ۳۲۰ متر احداث می‌شوند.آزاد راه تهران-تبریز نیز از جوار این شهرک عبور خواهد کرد.

اکنون به گزارشی از وضعیت چندین پروزه عمرانی در شهرک خاوران میپردازیم که عملیات انها جدیدا شروع شده است:

۱-مجتمع زیبای فرهنگی ورزشی خاوران

 

 مجتمع فرهنگی ورزشی خاوران توسط شرکت عمران تکامل تبریز به عنوان پیمانکار اجرا میشود .این مجتمع تفریحی در مرحله اسکلت بندی میباشد که در ورودی شهرک خاوران قرار گرفته است.

 

 

۲- مجتمع تجاری خاوران

این مجتمع تجاری تفریحییکی از دهها مجتمع تجاری شهرک خاوران خواهد بود که  در ۴ طبقه و در زمینی به وسعت ۸۹۳۰ متر در حال احداث است که در مرحله اسکلت بندی طبقه دوم میباشد

 

 

۳- پارک آبی موجهای خاوران

این مجموعه آبی به عنوان یکی از ۳ فاز توسعه ای مجتمع موجهای خاوران خواهد بود که در فاز اول پارک آبی و در فاز دوم هتل ۵ ستاره و در نهایت در فاز سوم شهربازی سرپوشیده وپیستهای کارتینگ و پاتیناز و پیست اسب سواری  و... اجرا خواهند شد.هم اکنون فاز یک این طرح بعد از گذشت سه ماه از زمان کلنگ زنی شروع شده و تجهیز کارگاه نیز انجام شده و در مرحله دیوار کشی و پی ریزی ستونهای پارک ابی میباشد

این پارک ابی با سرمایه گذاری برادران شفاعی و توسط شرکت پویان سائین اجرا میشود و در ساخت این مجموعه کم نظیر از شرکت بین المللی آبی white water کانادا به عنوان مشاور طرح استفاده خواهد شد.

 

 

در شهرک خاوران، برای اولین بار در ایران، تونل مشترک برای استفاده شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات اجرا خواهد شد

  • در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰، شهرداری منطقه ۹ تبریز، اقدام به ایجاد کمربند سبز در مساحتی نزدیک به ۱۰ هکتار در محدوده شهرک خاوران نموده‌است.
  • در ۴ تیر ماه ۱۳۹۰ عملیات اجرایی اولین مسجد آبی جهان و مجهزترین پارک آبی ایران در این شهرک آغاز شد. طرح مسجد آبی با کلیت ۹۰ درصد آب در بخش‌های مختلفی مانند نما، ستون‌ها، مناره‌ها، گنبد، دیوارها، پله‌ها و دیگر بخش‌های معماری آن در فضایی به وسعت ۱۲۴ هزار متر مربع با نشانه‌ها و نمادهایی از بهشت و دین اسلام احداث می‌شود. پارک آبی نیز که به عنوان فاز نخست بزرگ‌ترین مجموعه رفاهی، تفریحی و خدماتی در شهرک خاوران احداث می‌شود در فضایی به وسعت ۱۴ هزار مترمربع ساخته می‌شود.
  • بلندترین برج ایران در ۶۵ طبقه در ۱۰ هکتار که شامل مرکز تجاری و خرید-هتل -مراکز تفریحی و... میباشد  که آورده شهرداری تبریز (زمین و پروانه ساخت) هفت هزار و ۸۲۴ میلیارد ریال و آورده سرمایه گذاری نیز ۱۵ هزار و ۶۸۵ میلیارد ریال خواهد بود.
  • باشگاه گسترش فولاد تبریز قصد احداث یک ورزشگاه چهل هزاری نفری را دراین منطقه دارد و برای این کار همه مقدمات را فراهم کرده‌است. نقشه این ورزشگاه به شکلی تهیه شده که شباهت فراوانی به ورزشگاه‌های اروپایی داشته و با پیشرفته ترین امکانات احداث خواهد شد
  • همچنین باشگاه شهرداری تبریز چندین زمین تمرینی برای برگزاری بازی‌های دوستانه و تمرینات این تیم در این شهرک ایجاد می‌کند.
  • سیتی سنتر اصلی تبریز در زمینی به وسعت ۲۲هکتار  و در برجهای ۲۰ تا ۳۵ طبقه در این شهرک احداث خواهد شد
  • راه آهن تبریز میانه از این شهرک گذر کرده و ایستگاه راه آهن تبریز در این شهرک ساخته خواهد شد
  • هتل ۵ ستاره موجهای خاوران که در فاز دوم طرح احداث خواهد شد



تاریخ: یک شنبه 14 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

 

عکس های بسیار زیبا از شهرک خاوران تبریز 
سرمایه گذاری انبوه سازان اتاق بازرگانی  آنتالیای ترکیه  در شهرک خاوران تبریز   رئیس انبوه سازان اتاق بازرگانی استان آنتالیای ترکیه از اعلام آمادگی انبوه سازان این کشور برای سرمایه گذاری در شهرک خاوران تبریز خبر داد. به گزارش واحد ارتباط با رسانه های شهرداری منطقه 9 تبریز " مهمت دگرلی " در جریان بازدید خودش از شهرک خاوران تبریز افزود: این شهرک از ظرفیتهای ممتازی جهت سرمایه گذاری در حوزه ساخت ساز شهری بر خوردار است.   وی همچنین اظهار داشت: موقعیت ویژه جعرافیایی و شرایط اقلیمی شهرک خاوران سرمایه گذاران را برای اشتراک در خصوص ساخت و ساز و رونق هر چه بیشتر فعالیتهای عمرانی در این منطقه تشویق و ترغیب می کند.   وی ادامه داد: تنوع پروژه های شهرداری منطقه 9 تبریز در شهرک خاوران زمینه های همکاری را برای انبوه سازان اتاق بازرگانی استان آنتالیای ترکیه فراهم کرده است. " مهمت دگرلی " انعقاد قراردادهای مشارکتی جهت احداث واحدهائی با کاربری های تجاری ، مسکونی و خدماتی در شهرک خاوران تبریز را در زمره پیشنهادات انبوه سازان اتاق بازگانی آنتالیای ترکیه عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: شهرک خاوران تبریز قابلیت تبدیل شدن به یک شهر مدرن با استاندارد های رایج ساخت و ساز را دارد. شهردار منطقه 9 تبریز نیز علاقمندی انبوه سازان ترکیه را برای سرمایه گذاری در شهرک خاوران متاثر از ویژگیهای منحصر بفرد این شهرک دانست دانست و افزود: دانش و تجربه ارزنده متخصصان شهرداری منطقه 9 تبریز برای شکل گیری شهرکی مدرن بر پایه اصول نوین معماری شرایط مطلوبی برای انعقاد قراردادهای مشارکتی از سوی سرمایه گذاران ایجاد کرده است. " باقر خوشنواز " اظهار داشت: مهم ترین دلیل جهت رونق و شتاب مضاعف فعالیتهای عمرانی در شهرک خاوران تبریز توجه به پیشرفته ترین فنون شهرسازی و اعمال آن برای سکونت پذیری و اسقرار خدمات برتر در محدوده این شهرک نمونه کشور است. وی کلید توسعه شهرنشینی در شهرک خاوران را تمرکز بخشیدن به انواع خدمات مورد نیاز عمومی و اختصاصی عنوان کرد و افزود: شهردار منطقه 9 تبریز اهتمام جدی برای گسترش ساخت و ساز در کاربری های مختلف داشته و ارائه تسهیلات قانونی و استثنائی در این راستا شرایط لازم را برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی تامین کرده است. لازم بذکر است رئیس انبوه سازان اتاق بازرگانی آنتالیای ترکیه و هیئت همراه در نشتستی جداگانه با شهردار منطقه 9 تبریز و معاونین این منطقه راههای تعامل و گسترش روابط و همکاریهای مشترک را مورد بررسی قرار دادند.   http://m9.tabriz.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=1&id=44 در اینجا از زحمات بی دریغ دوست عزیزم آقای همتی که در تهیه تصاویر بسیار زیباشون از تبریز زیبایمان بسیار زحمت میکشند تقدیر و تشکر میکنم. چرا که همیشه از هنرمندی ایشان با دیدن تصاویر زیبایشان به وجد آمده و احساس غرور نموده ام.امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشند.اکثر تصاویر فوق مربوط به این دوست هنرمندمان میباشد تصاویری از مجموعه تفریحی- ورزشی-فرهنگی خاوران تبریز این مجموعه  فرهنگی -تفریحی-ورزشی در داخل شهرک مرن خاوران تبریز احداث خواهد شد که  تصاویری از این پروژه را خدمتتان نمایش دادم.




تاریخ: پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

2



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

شهرک خاوران تبریز



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

قطعات ویلائی خاوران تبریز



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

شهرک مدرن خاوران تبریز



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 634
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1